marți, 20 iulie 2010

Capitolul 3- O alta lume, o alta viata

Bella Pov


Am ajuns acasa tarziu dupa ce am fost la biblioteca liceului pentru a imprumuta ,,Treptele initierii”, o carte speciala pe care aveam de gand sa o citesc.
Great!!! Nu pot lucra deloc.. si asta din cauza zeului meu care imi sopteste mereu si mereu : ,,Vino la mine... te astept”.
Afara a sosit amurgul, momentul cel mai perfect din zi. Unii oameni sustin ca este imprevizibil sau prea trist, dar eu ma linistesc in acest moment. Si de ce va vorbesc despre amurg? Pentru ca in aceasta seara calda de mai se vede pe cer eclipsa totala de soare...tocmai in acesta clipa, tocmai in acest oras. Privind explozia de lumina rostesc: ,, As vrea, sa te intalnesc ingerule , pt ca te ador si te iubesc! “ Odata cu mine , vantul s-a oprit din cursul normalului, iar ceasul bunicii din palma mea inceput sa-si intoarca arcele intr-o viteza ametitoare... secunde, minute, ore, ani, decenii, sunt absorbite deodata cu mine intr-un tunel spectaculos al luminii. Chipuri unor persoane necunoscute, dar izbitor de frumoase ma inconjoara, dintre care fac parte o femeie micuta bruneta, un tanar inalt, blond semanand in oglinda cu o femeie, la fel de inalta si blonda. Toti sunt imbracati in rochii lungi sau costume elegante, dar acum eu ma recunosc cu ei pentru ca acum fac si eu parte din aceasta lume. In capatul tunelului invaluit intr-o aura a lui aparte asteapta nimeni altul decat baiatul din vis ... soptind ca pentru sine: ,, Existenta e oglinda in care cade imaginea palida a luminosului viitor, iar timpul merge cu noi mai departe. Incotro? Un vesnic acolo ii este indepartatul tel.” Ma imbratiseaza si depune un mic sarut pe fruntea mea... dar totul este inghitit de intuneric.



Anul 1918. Camera Bellei. Casa eleganta a familiei Swan.

- Bella, draga mea!!! Spune mama. E timpul sa te scoli si sa te imbraci pentru a merge in vizita la prietena ta, miss Jane Earnshaw. Trasura este deja in fata portii si... trebuie sa mai stii ca am primit de la familia doctorului Cullen o invitatie pentru a ne prezenta peste 3 zile la balul organizat cu ocazia implinirii varste de 38 ani a prea iubitei lui sotii Esme.
- Bine mama, voi fi gata imediat! Saraca Renne, mereu vorbeste foarte mult si mereu grabit.
- Deci le vei onora invitatia la bal? Intreba Jane.
- Probabil ca da, pentru ca mama vrea sa cunosc pe cineva de care sa ma indragostesc, deoarece sustine ea toate fetele de varsta mea sunt deja la maritate.
- Hmmm... iti multumesc oricum de vizita. Ar trebui sa pleci este tarziu deja.
- Da.. ne mai vedem. Noapte buna!


Apusul a aparut inveselindu-se printre norii pufosi si alburii. Razele lui ce se ascund printre nori, par niste linii ce brazdeaza cerul. Vantul nu mai clatina nici o frunza . Norii se ingroasa si mananca din albastrul cerului. Soarele priveste inclestand putin sprancenele, in timp, ce cerul ii fura culoarea si se ,,pierde’’ spre orizont de parca l-ar inghiti pamantul.
Intr-un tarziu dispare, iar cerul isi mai pastreaza culoarea trandifirie.
Eram singura femeie pe strada iluminata de felinare si meticulos aranjata cu ghivece de flori. M-am intors pentru o secunda cu spatele, verificand, dar atunci cand m-am intors mi-am dat seama ca acea miscare m-ar fi facut sa cad pe prima treapta a scarii ce cobora la gara, si ca ma simteam mult prea confortabil in bratele unui tanar fermecator. Acesta ma privi si am putut observa doua oceane verzii in care te puteai scufunda la propriu, acestea fiind incadrate de niste sprancene negre, iar pe frunte se vedeau cateva suvite aramii razvratite... dar.. de fapt tot parul lui avea culoarea aramiu ciocolatiu.
- Scuzati-ma!!! nu am vrut sa va deranjez cu neatentia mea!
- Miss ... asteptati ... ! striga cu o voce de clopotei, dar eu eram deja departe.

Seara inainte sa adorm am realizat ca am fost o proasta ca n-am vorbit cu el pentru ca sunt neconditionat si irevocabil indragostita de el



Edward pov

Agitatia pe care Alice o emana prin casa se resimti asupra mea. Balurile organizate la resedinta familiei Cullen sunt renumite, atat pentru perfectiune, cat si pentru grandoare si asta datorita numai lui Alice. Inainte de a ma elibera de toata aceasta agitatie care plana deasupra resedintei, am tras cu ochiul asupra listei de invitati, lucru pe care il fac intotdeauna cand dam un bal. Ciudat...privind peste lista interminabila, imi sare in ochi numele familiei Swan.
Scapand cu usurinta de Alice si Esme, mama mea, ma pot indrepta cu usurinta spre drumul care dadea spre oras. Credeam ca voi fi linistit, dar cuvantul Swan nu imi iesea din minte. Cunosc fiecare familie a orasului Chicago, dar acest nume de familie imi este necunoscut.
Mergand alene pe langa treptele garii vad in zare o tanara domnita ce mergea grabita si aproape intr-un moment de neatentie, uitanadu-se in spate era sa cada pe trepte. Imediat bratele i-au inconjurat trupul plapand, evitandu-se astfel impactul.
Oceanele de ciocolata ma priveau intens si stiam ca ea era fata din visul meu. Aceeasi ochi, acelasi par, acelasi parfum...toate adunate si stranse in aceasta tanara din bratele mele.
- Scuzati-ma, nu am vrut sa va deranjez cu neatentia mea...
Vocea ei angelica ma trezi la cruda realitate. Delicat, ea mi s-a retras din brate si cu pasi usori, dar repezi se indeparta de mine.
- Miss...asteptati! dar ea era mult prea departe.
Eram pur si simplu impietrit, refuzand complet sa ma misc, dar....visul meu a devenit realitate...




Nota autorului: cititorii trebuie sa stie ca Bella atunci cand trece prin tunelul timpului nu-si mai aduce aminte de nimic din viata ei .

7 comentarii:

  1. Wou!!!...e superb!!! Totul e superb.La inceput nu am crezut ca o sa poti pune aceste idei cap la cap desfasurand un adevarat univers dar acum m-am inselat....Mult noroc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am inteles mai nimic:-S...pana la urma e in prezent sau in trecut bella:|?

    Mada;x

    RăspundețiȘtergere
  3. Mada...Bella e acum in trecut...asta datorita eclipsei si a ceasului ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. in cateva zile speram sa il postam ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW:x
    este fantstic.,,,,,....ea deja sa intalnit cu el?
    Alice in oricue epoca ramane acceasi:))
    superb cap:X
    nextul pe cand?

    RăspundețiȘtergere
  6. nextu maine sau poimaine..o sa va placa muuullt..:)) app o intrebare ca de la fan la fan ati gasit ghidul ilustrat eclipsa ca eu nu gasesc inca in librarii..:((

    RăspundețiȘtergere