miercuri, 11 august 2010

Capitolul 6- Dragostea costa



Edward Pov
O iubesc din tot sufletul, o iubesc ca un nebun si mi-as da tot sangele numai ca ea sa nu sufere....o iubesc si nu am ce face....
-Edward, Edward trezeste-te! Iar visezi cu ochii deschisi.
- Scuze Alice, nu sunt deloc atent!
-Stii au venit la noi....
-Cine? Chiar ca nu eram deloc atent.
-Chiar nu stii? Doamne chiar nu stii? Fata asta imi tipa in urechi si ma exaspera cu ghicitorile ei. Daca nu stiu, nu stiu...tot ceea ce stiu e ca Bella nu e langa mine.
-Sa-ti explic, dar nu sunt necesare decat trei cuvinte: Tanya, promisiune, casatorie.
Atunci totul a cazut. Asta da lovitura grea. De cand am intalnit-o pe Bella, viata mea mi s-a schimbat si de anumite lucruri chiar am uitat, spre exemplu Tanya, fata cu parul blond, din nord, cam prostuta cei drept, fata de restul familiei ei si care....a da, va trebui sa ma casatoresc cu ea, dar din pacate, armistitul facut intre tata si sora ei mai mare, Carmen va ceda pentru ca eu nu ma voi casatori cu ea.
- Da Alice, acum imi amintesc....totul, din pacate...
- Si ce vei face Edward, stii ca nici tata nu vrea, dar nu are incotro.
- Stiu, dar pe atunci imi placea de ea, acum iubesc pe altcineva si inima mea bate numai pentru ea.
- Edward, o cunosc, e Isabella nu? Acest mic spiridus chiar ma uimeste.
- Ti-ai dat seama nu? Da despre ea este vorba si imi inchipui cum...si am inceput sa chicotesc.
- Iesirile tale, stralucirea din ochii tai, buchetul de trandafiri albi, lipsa din salon, dar mai ales dansul de la bal a facut totul evident....Edward, in acea seara toata lumea v-a admirat si sincer chiar va sta bine impreuna.
- Chiar apreciez mult Alice, chiar azi i-am scris o scrisoare in care imi exprim toate sentimentele fata de ea. Ma rog din toate puterile mele ca ea sa ma accepte asa cum sunt, dar acum hai jos sa lamurim situatia, le voi spune ca nu ma voi casatori cu Tanya...si am iesit din camera sa infrunt destinul pe care mi l-a croit o persoana necunoscuta.
Din salonul principal se auzeau multe voci, atat feminine, cat si masculine, rasete si multa voie buna....
- Edward baiete, bine te-am gasit, m-a intampinat Eleazar si m-a imbratisat in acelasi timp.
- Bine ati venit prieteni, din pacate pentru voi am o veste proasta, cu parere de rau, nu ma voi casatori cu tine Tanya, eu iubesc pe altcineva.
Cu aceste vorbe imi voi infrunta soarta si voi lupta pentru iubirea Bellei cat va fi nevoie....

Bella pov
Sunt in al noualea cer. Acel sarut mi-a dovedit cat de mult ma iubeste. Chiar nu ma asteptam la asa ceva din partea lui.
- Bella...Bella, ce mai faci?
- Jane, draga si buna mea prietena, ai vrea sa mi te alaturi bucuriei ce sufletu-mi dispune?
- Daca nu cu mine, daca nu eu care te cunosc atat de bine, atunci cine?
- Foarte bine...am pe cineva care mie drag ca lumina ochilor.
- Pe cine, intreba speriata Jane, cine e acel cineva care ti-a rapit inima?
- Nu o sa-ti vina sa crezi, dar e Edward Cullen, acel inger al noptilor mele care imi vegheaza dragostea....
- Nu poate fi cu putinta, fata proasta ce esti tu...Edward Cullen? Chiar din familia Cullen, fiul doctorului Cullen? Chiar m-a speriat acest lucru, vocea ei, privirea ei care dadea a mila.
- Da chiar el cu care am dansat de ziua mamei lui, ne-am intalnit, am privit amurgul si da, el este cel pe care l-am sarutat acum cateva zile, dar ce s-a intamplat?
- Chiar nu stii noutatile, ceea ce s-a intamplat la resedinta familiei Cullen?
- Nu, dar nu ma speria, povesteste!
- Familia Cullen au primit o vizita din partea familiei Denali.
- Denali? Nu am auzit de aceasta familie.
- Familia Denali locuieste undeva in Nord, e o familie regala foarte veche formata din Carmen si Eleazar, Kate si Garett, care sunt perechi si Tanya...ei bine, Tanya este singura si din cate se pare ii este promisa lui Edward.
- Poftim!!! acest lucru este imposibil, nu cred, nuuuuuuuu...si am inceput sa plang, simteam cum inima mi se sparge in mii de bucatele ca un portelan scapat din mana si cioburile dor mai tare decat ranile, tot ce mi-a spus Jane nu poate fi adevarat, refuzam cu atata ardoare incat numai eram constienta de ceea ce faceam, saraca Jane, sarac sufletul meu....
- Bella calmeaza-te, Bellaaaaaaaaaaaa, dar eu eram cu gandul departe, departe....nenorocirea mea de azi este egala cu fericirea mea traita in trecut....
Intunericul se lasa peste oras, dar mai ales peste sufletul meu care a incetat sa mai traiasca din clipa in care Jane mi-a dat aceasta veste devastatoare pentru mine. As fi preferat sa mi se infinga un pumnal in inima decat sa aud acele cuvinte...
- Bella, iubita mea, nu mai fi trista, caci iubirea vine si trece, ma consola mama, dar zadarnic, vei vedea ca foarte curand totul se va rezolva si vei fi foarte fericita.
- Mama, nu ai habar prin ce trec eu acum, infernul mi se pare dulce in comparatie cu ce traiesc eu si lacrimile imi brazdau fata din nou.
- Poate ceea ce am eu te va inveseli si din buzunar a scos o bucata de hartie impaturita foarte elegant, mesagerul mi-a adus-o azi dimineata, dar am uitat sa ti-o dau, poftim, eu nu am citit-o deoarece iti este adresata tie, acum te las singura sa o citesti singura.
- Multumesc mult mama si aceasta pleca, m-am uitat la expeditor si erau trecute doar initialele E.C. Era un scris limpede si clar. Dau sa citesc

“Mon amour,
Je vis par le courage qui tu m’inspires. Aa haut pour moi de le comprendre et de découvrir que la vie peut offrir beaucoup plus que la passion egoiste ou réclamation qui commencent par je. J’adore ce que vous etes, avec un amour, plus fort que la distance, plus fort que le temps, plus impitoyable que la raison, malgré la distance et le fait que lorsque vous etes absent et la raison.. Je n'ai pas peur de moi, les sentiments que nous cachons dans la crainte de la vulnérabilité, je crains que des mains qui améliorera votre désir. Vivez chaque morceau de moi dans toute pensée qui font face à la déchirure ou le sourire moments. Étroitement liés à la solitude et la peur de découvrir au-delà de leur lutte contre un destin hostile, et si l'amour est plus fort que l'oubli, votre courage, notre courage gagnera rien. Avec vous, ensemble, sont esemble et ne portent tant de bonheur mon cœur. Me tempête et le vent et de la passion et de la vie et la mort et la douleur ne peut s'empêcher de penser que je vis et de haut et descendre à chaque battement cardiaque. L'amour, de vivre, et nous trouvons l'éternité si nous avons perdons le long du chemin, notre éternité le trouverez sur nous parce que son essence est dans notre amour.Mon amour, il ya pour notre destin.
Ton ange,
Edward “

Traducerea scrisorii lui Edward catre Bella:


“Iubire,
Traiesc datorita curajului pe care mi-l inspiri. Ma inalt pentru a te intelege si a descoperi ca viata poate oferi mult mai mult decat pasiune egoista sau pretentii care incep cu EU.Iubesc ceea ce esti, cu o dragoste mai puternica decat distanta, mai tare decat timpul, mai neinduratoare decat ratiunea, in ciuda faptului ca esti distanta, timp si ratiune. Nu mai mi-e frica de mine, de sentimente pe care le-am ascuns din teama de vulnerabilitate, mi-e frica doar de mâinele care va intensifica dorul dupa tine. Traiesti in fiecare bucatica din mine, in fiecare gand, lacrima sau zambet cu care infrunt clipele. Impletesc teama cu singuratatea si te descopar dincolo de ele luptand cu un destin potrivnic, si daca dragostea e mai puternica decat uitarea, curajul tau, curajul nostru va invinge orice.Cu tine alaturi sunt intreg, iar inima mea abia suporta atata fericire. Trezesti in mine furtuna, si vant si pasiune si moarte si viata si cant si durere, dar simt ca traiesc si ma inalt si cobor cu fiecare bataie a inimii. Iubim, traim, ne vom regasi in eternitate, iar daca ne vom pierde de-a lungul drumului, eternitatea ne va gasi ea pe noi pentru ca esenta ei se afla in dragostea noastra.Iubirea mea, exist pentru destinul nostru.Al tau inger,
Edward”


Am impaturit scrisoarea si am lasat-o pa masa. Nici eu nu stiu ce sa mai cred. Sunt total confuza. Pe de o parte scrisoarea este scrisa sincer si cu multa daruire. Pe de alta parte Edward trebuia sa se casatoreasca cu Tanya din cate mi-a povestit Jane, dar totusi cum as putea crede ca Edward simte vreo afectiune fata de Tanya dupa ce mi-a demonstrat dragostea pentru mine in atatea moduri: privirea lui, zambetul strengaresc care mereu ma facea sa ametesc, felul in care vorbea, saruturile, dansurile, trandafirii, dar si cantecul special creat pentru mine in seara balului- Bella’s Lullaby.
Tot ce am aflat azi chiar daca sufeream si plangeam nu aveau sa distruga parerea buna despre el, si nici chiar despre familia Denali, si in special Tanya, pentru ca eram convinsa ca era obligat la acest legamant.
Asa ca impartasindu-i mamei si lui Jane, am hotarat ca cel mai bun lucru era sa stau departe de familia Cullen si sa plec pentru un timp din Chicago, cu scopul de a-l uita pe Edward si ceilalti si cum spunea mama sa imi refac viata, desi in adancul inimii mele stiam ca nu voi mai putea iubi pe altcineva niciodata.

5 comentarii:

  1. bun ..cap 6...de aici lucrurile devin mai dramatice..

    RăspundețiȘtergere
  2. wow....nbu pot sa cred:|
    de ce a plecat?:D:O:O:O:
    si Ed sa se marite cu Tanya:O
    superb cap abia aspt nextull
    pe cand?

    RăspundețiȘtergere
  3. oau ,,astept cu nerabdare cap urmator
    cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  4. nextu pana duminica credem ca va fi gata..:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow...am ramas in urma...din nou...
    Deci...a aparut problema la care ma asteptam,Tanya...si o promisiune facuta intre parintii lor.Edward-are curajul sa rupa acel pact,sunt foarte curioasa cum a decurs conversatia lor.Dar,Bella a aflat si a hotarat sa plece,nu cred ca este cea mai inteleapta decizie-dar pentru a uita durerea unei rani din dragoste,poti fi foarte las...
    Ma intreb cum va reactiona Edward cand va afla de plecarea ei subita...
    Si daca nu am spus,felicitari fetelor este un capitol minunat si imi place ca folositi limbajul acesta,reda atmosfera acelui secol mai bine.Bravo

    RăspundețiȘtergere