joi, 26 august 2010

Capitolul 9-Cererea















Bella Pov

Ziua a trecut greu.Pedeapsa nu mi-am insusit-o dar am cunoscut Detroit, strazile lui.Exista strazibatrane, exista strazi veritabile, strazi curate si strazi murdare si exista intr-adevar strazi ce te fac sa uiti de trecut.Cuget... cuget la faptul ca e timpul sa merg acasa, la casa amintirilor celor mai de pret, in care impreuna cu Edward am petrecut clipe de neuitat. Ma simt linistita ca totul e calm in casa si ca Edward mi-a ascultat dorinta de a pleca de acasa.
Ma asez pe un scaun, prea obosita de a mai apride lumanarile.Inceputul unei melodii in surdina. Era …cantecul meu de leagan. Acum cred ca nu mai auzeam bine. Mai nou aveam o casa bantuita? Merg in biblioteca acolo unde se afla pianul.Deasupra acestuia se afla o lumanare care ii lumina chipul,chipul lui Edward.
-Mai tii minte prima oare cand ai ascultat melodia? ma intreba cu un glas suav neoprindu-se din cantat, dar eu nu am raspuns.
-Stii cat de mult te iubesc? Opri cantecul si se intoarse cu fata spre mine si se aseaza intr-un genunchi
-Isabella Marie Swan vrei sa fii sotia mea? In acel moment eram incapabila de a mai spune ceva Esti singura pe care o iubesc si nu ma casatoresc cu Tanya, nu am iubit-o niciodata a fost doar un aranjament intre familii, am plecat pentru ca diream sa lamurim situatia asta si...
-Da, doar atat am spus.
-Da…ce?
-Pur si simplu Da! Ma castoresc cu tine, am cunoscut iubirea si am fugit de ea, dar ea a venit la mine din nou si am respins-o ea nu m-a lasat, am reusit sa soptesc.
El ma prvea cu dragoste nemarginita si ma imbratisa.
-Am crezut ca ma vei alunga din casa cand o sa ma vezi si a zambit strengareste
-Sa stii ca inca nu e tarziu
-Ba e mult prea tarziu acum esti viitoarea dna Cullen.Stiai ca acest lucru se va intampla mai devreme sau mai tarziu
-Sincer nu
-Nu? Cum asa?
-Cand am aflat ca te casatoresti cu fata aceea am murit, apoi cand te-am vazut la poarta casei am inviat si...
-Gata totul s-a terminat acum voi fi cu tine zi si noapte, nu te voi parasi niciodata, jur!
Si ne-am sarutat ca si cum ar fi fost prima data cand linistea ne-a fost tulburata de un ciocanit in usa.
- Cine e?
- Dsoara Swan deschide sunt dle Ferrars..o nu am dat de necaz
- Nu te ingrijora iubire deschid eu...
- Edward …nuu… dar pleca si deschise usa
- Buna seara dle bine ati revenit la resedinta Swan
- Edward baiete e o placere sa te intalnesc din nou...miss Bella e acasa?
- Da dsoara Swan tocmai va astepta in biblioteca ...., se auzeau vocile lui Edward si a dlui Ferrars
- Bella te-am cautat azi dimineata
- Imi cer scuze milord dar am fost ...ocupata toata ziua
- Mda mi-a spus ceva majordomul....
- Majordomul???!!
- Da..Edward, tare de treaba stii se potriveste cu tine, acum vroiam sa te anunt ca maine poti veni la mine acasa si poti sa il iei si pe flacau cu tine si a inceput sa rada
- Desigur..
- Atunci o seara placuta Bella.
Edward veni in biblioteca cu mana la burta de atata ras, apoi ma saruta
-Edward??? Majordom???
-Da nu e rau nu? Ce aveam sa ii zic? Ca sunt un indragostit care a venit sa isi impace iubita ? Bineinteles ca nu aceasta a fost prima idee ce mi-a venit in minte
-Esti incredibil, macar te-a crezut?
-Sigur ai vazut si tu acum hai la culcare si am urcat amandoi scarile. Din fericire nu erau niste simple scari, ci scarile existentei noastre, amandoi incepand impreuna lucruri noi, incepand un nou capitol,o noua fila de dragoste...eu Isabella Marie Swan viitoare Cullen, viitoare dna Edward Anthony Masen Cullen


Edward Pov

Am renuntat la ideea de a o cauta, mai bine este daca o astept sa se intoarca acasa. Intre timp pe parcursul zilei un domn Ferrars a venit si a cautat-o pe Bella ..bineinteles nu ii puteam spune ca sunt iubitul ei venit de departe...asa ca m-am prezentat ca si...majordomul ei. Genial nu ? Bravo Edward numai tu te puteai gandi la asa ceva
In biblioteca ama menajat langa pian un mic sanctuar: flori si lumanari pe pian si in jurul lui. In casa era liniste deplina, perfecta pentru a-mi cantari gandurile, si am ajuns la o singura concluzie: nu puteam trai fara ea, fara sufletul meu, viata mea...iar singura modalitate era sa ne unim destinele pentru totdeauna...da...o voi cere se sotie. Ce minunat suna dna Edward Anthony Masen Cullen. Dar ... e tarziu si...usa s-a deschis. Bella s-a intors acasa, iar eu m-am asezat la pian si am inceput sa cant cantecul ei de leagan.
L-a auzit pentru ca am auzit pasii ei micuti,indreptandu-se spre camera. Cand m-a vazut a fost uimita, dar nu m-am lasat si am zis:
-Mai tii minte prima oara cand ai ascultat melodia? Nu a raspuns. Stii cat de mult te iubesc?
Am oprit cantecul si m-am asezat intr-un genunchi in fata ei.
-Isabella Marie Swan vrei sa fii sotia mea? Esti singura femeie pe care o iubesc si nu ma casatoresc cu Tanya, nu am iubit-o niciodata a fost doar un aranjament intre familii, am plecat pentru ca doream sa lamurim situatia asta si...
-Da!!! A exclamat Bella.
-Da...ce?
-Pur si simplu Da! ma casatoresc cu tine, am cunoscut iubirea si am fugit de ea, dar ea a venit la mine din nou si am respins-o, ea nu m-a lasat, a reusit sa sopteasca.
In acel moment nu imi doream decat sa o tin in brate.
-Am crezut ca ma vei alunga din casa, cand o sa ma vezi, am afisat zambetul caruia nu ii putea rezista.
-Stii ca inca nu e prea tarziu!
-Ba e mult prea tarziu acum esti viitoarea dna Cullen. Stiai ca acest lucru se va intampla mai devreme sau mai tarziu.
-Sincer nu
-Nu?Cum asa? Am crezut ca esti mai intuitiva decat atat
-Cand am aflat ca te casatoresti cu fata aceea am murit, apoi cand te-am vazut la poarta casei am inviat si...a reusit sa ingaime asa ca m-am simtit obligat sa o linistesc
-Gata, totul s-a terminat, acum voi fi cu tine zi si noapte,nu te voi parasi niciodata,jur!!! Iar buzele noastre au inceput sa se miste intr-un mod alert, daruindu-se unul altuia, cand linistea a disparut cu o bataie in usa..Aaa.... sigur era domnul Ferras care revenea sa o caute pe Bella...bun va trebuii sa imi joc foarte bine rolul, si nu mi-am putut abtine un chicotit. Bella a protestat dar eu i-am deschis usa si cat de politicos am putut:
-Buna seara dle,bine ati revenit la resedinta Swan
- Edward baiete e o placere sa te intalnesc din nou...miss Bella e acasa?
- Da dsoara Swan tocmai va astepta in biblioteca
O lua inainte spre biblioteca si singurul lucru pe care l-am auzit a fost uimirea Bellei, cand usa se inchise. Dupa cateva minute am mai prins finalul discutiei anume ne astepta maine la el acasa sa ne ocupam de fetitele lui. Hmm..daca tot voi fi singurii cu copilele in casa....cred ca am o idee de distractie totala.Va fi o zi cu adevarat Plina!!! Dar bineinteles nu am de gand sa ii dezvalui adevarul Bellei
Domul Ferrars iesi pe usa si ura o seara placuta,iar eu m-am intors in camera cu un ranjet imens pe fata.
-Edward??? Majordom???
-Da nu e rau nu? Ce aveam sa ii zic? Ca sunt un indragostit care a venit sa isi impace iubita ? Bineinteles ca nu aceasta a fost prima idee ce mi-a venit in minte
- Esti incredibil, macar te-a crezut?
-Sigur ai vazut si tu acum hai la culcare, si am urcat impreuna scarile care le-am urcat si in seara precedenta spre locul nostru magic Nu ii puteam citi gandurile dar cu siguranta nu se astepta la ce ii voi pregati pentru maine, iar eu pe de-a intregul eram satisfacut de viata, si nu cred ca se va mai gasi ceva care sa ne strice fericirea.

4 comentarii:

  1. cap9..sper sa va placa..stiu exista o supriza in el deci va las sa o descoperiri sivor mai fi si in cap urmatoare...app va plac pozele??:xx

    RăspundețiȘtergere
  2. "Pur si simplu Da!Ma casatoresc cu tine,am cunoscut iubirea si am fugit de ea,dar ea a venit din nou la mine si am respins-o,ea nu m-a lasat..."Cu siguranta este o surpriza pe care fiecare fata si-ar dori...hmmm,Edward Cullen asteptandu-te in timp ce canta la pian melodia compusa special pentru tine...*sighs*.
    Si am descoperit o noua trasatura de comportament la acest personaj-este nastrusnic,si...pune la cale o surpriza pentru Bella,ma intreb daca este ceea ce cred eu...dar voi afla in capitolul urmator
    Dar partea cea mai frumoasa si romantica a capitolui:cererea in casatorie...desi nu m-as grabi sa afirm ca nu vor mai exista probleme in micul lor Paradis,asa cum a facut Edward...altfel nu ar exista povestea noastra frumoasa...
    Bravo fetelor,un capitol minunat,nelipsit de scene romantice si amuzant in acelasi timp.
    PS.:Ne bucuram ca ai revenit Ioana si cat despre fotografii sunt foarte frumoase.Siii...astept next-ul...

    RăspundețiȘtergere
  3. da..pozele es minunate
    ce romantic e edward
    :X
    super
    abia aspt sa vad surpriza
    pe cand nextul?

    RăspundețiȘtergere
  4. as avea o rugaminte..daca mai sunt si alti cititori in rest fata de cei care lasa commuri sa scrie si ei ..pt ca altfel noi nu vedem daca munca noastra este sau nu apreciata...multumim pt intelegere..si nextu peste 2 zile cam asa;)

    RăspundețiȘtergere